Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do zbiornika paliwa PGK Sp. z o.o. na rok 2022
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 60.000 litrów oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej – CPV 09134100-8 – Olej napędowy – do zbiornika paliwa Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Zieluńska 26, 13-230 Lidzbark, w ilości około 5.000 litrów raz w miesiącu w 2022 roku.
Wskazana ilość jest przewidywanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy, oszacowanym na podstawie zapotrzebowania z roku ubiegłego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa i z tego powodu wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających Polskiej Normie PN-EN 590, Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. u. z 2015r poz.1680 z późn zm.)
- Na wniosek Zamawiającego, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa,
w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny - Dostawy odbywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego. Olej napędowy będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do celów własnych Zamawiającego
- Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika paliwa oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego.
- Wydruk ze strony internetowej producenta paliwa będzie udokumentowaniem ceny obowiązującej na dzień dostawy paliwa. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć datę 07.12.2021 r.
- Zamawiający, zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenie ogólnej ilości
i wartości dostaw maksymalnie o 30% łącznej ilości określonej w pkt. III.1.1. Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwały żadne roszczenia (Prawo opcji). - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędną dokumentację wynikającą z ustawy
z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów
(Dz.U. z 2017, poz. 708) - Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur wystawianych po każdej dostawie. Faktura musi zawierać: datę dostawy, rodzaj i ilość dostarczonego paliwa, cenę jednostkową brutto za 1 l paliwa, komunikat cenowy producenta o zmianie ceny obowiązującej w dniu dostawy. Termin płatności do 21 dni.
- Podstawą ustalenia przez Wykonawcę aktualnej ceny oleju napędowego będzie cena jednostkowa netto Producenta oleju napędowego zmieniona o procentowy wskaźnik wyliczony pomiędzy ceną zaoferowaną przez Wykonawcę a ceną Producenta na dzień złożenia oferty wyrażony w procentach. Wskaźnik procentowy jest stały przez cały czas trwania umowy i jest podstawą ustalenia aktualnej ceny oleju napędowego, został wyliczony przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 1 SWZ.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV - Olej napędowy – CPV – 09134100-8
- Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - Wymagania stawiane wykonawcy:
• 13.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
• 13.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
• 13.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
• 13.4 Zamawiający wymaga określenia przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, adresu e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
• Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
- Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie będzie prowadził rozliczeń w innych walutach niż PLN.
- Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa 20.12.2021 r. o godzinie 09.00
Osoba do kontaktu:
Ewelina Szczepańska
tel. 23 696 15 71
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki
1. SIWZ